Dogmatica - Restodruid ansökan
Re: Dogmatica - Restodruid ansökan
F5 much? Nej men en seriös post från min sida nu kanske.
Om du får trial och du bestämmer dig för att flytta över hit tror jag du kommer att trivas i den här guilden. Ganska bra balans mellan srs bsns och skoj på raids.
Om du får trial och du bestämmer dig för att flytta över hit tror jag du kommer att trivas i den här guilden. Ganska bra balans mellan srs bsns och skoj på raids.
"Vidare så är de flesta i vår guild 21 år och äldre (Enzerlo undantaget!), så din ålder verkar hålla helt rätt nivå."
Enda skillnaden där är la mest att Enzerlo har en pipigare röst än oss andra och inget annat ;P
Enda skillnaden där är la mest att Enzerlo har en pipigare röst än oss andra och inget annat ;P
Kghammer, leet BBCode pro
öpö!
Btw hur hittade du oss? Eller missade jag det i din apply?
Btw hur hittade du oss? Eller missade jag det i din apply?
Jo absolut, låter hur bra som helst ^^ ska plugga på systemet tills jag blivit fullt antagen(om jag nu inte redan blivit det, om jag nu missade den tummen upp/gick över huvudet på mig) och transferrat. Nyss käkat middag så systemet kind of makes sense just nu(brukar vara lite lost i skallen efter middagsciggen). Annars så verkar det som att guilden är PRECIS vad jag letat efter och ser fram emot att eventuellt få joina era ranks
//p.s missade helt och hållet att det redan gått upp i 2 sidor med replys xD
emh, jag tackar så hemskt mycket och miggar så fort jag fått pengarna jag hittade er via att söka på wowprogress /alliance-3days/week-swedish-druid-resto. Så det var jävligt lyckat hehe
//pp.s såg nu att det stod OM på mesks post hehe ^^ inväntar fortfarande svar XD sorry
//p.s missade helt och hållet att det redan gått upp i 2 sidor med replys xD
emh, jag tackar så hemskt mycket och miggar så fort jag fått pengarna jag hittade er via att söka på wowprogress /alliance-3days/week-swedish-druid-resto. Så det var jävligt lyckat hehe
//pp.s såg nu att det stod OM på mesks post hehe ^^ inväntar fortfarande svar XD sorry
There´s not alot of words in the english language with the versatility of the word fuck, so use it loudly, use it proudly. Use it more in your everyday vocabulary, it will define the quality of your character emediately.
Typiskt mesk att ge falska förhoppningar, han har ingen talan ^^^
Diskussionen går nog igång ikv, då vi har raid.
Diskussionen går nog igång ikv, då vi har raid.
Jag är bara en vanlig dödlig member =) Men enligt Bertius post verkar det va Shattered Hand ASAP Men dubbelkolla med Bertius
Jag förklarar bara reglerna, så det är clear! Förlåt om jag är otydlig. Vi har inte röstat på officer forum än!Mesk wrote:Jag är bara en vanlig dödlig member =) Men enligt Bertius post verkar det va Shattered Hand ASAP Men dubbelkolla med Bertius
in his defence så hade jag kunnat försöka läsa som en 21åring istället för att derpa loss över hur jävla positiva ni verkar alle redan xD inväntar fortfarande svar *ivrigt* må jag tillägga. sen att man sitter och pumpar "Anaal Nathrakh - Tod Huetet Uebel" under tiden KANSKE bidrar till min hype xD
There´s not alot of words in the english language with the versatility of the word fuck, so use it loudly, use it proudly. Use it more in your everyday vocabulary, it will define the quality of your character emediately.
Håller också med att det ser bra ut. Verkar som en erfaren raidare, vilket alltid är skönt att veta angående en spelare.
Som tidigare sagt ser gearet också bra ut, för att bara ha puggat så är det väldigt nice.
Speccen är inte riktigt min stil, men alla spelar ju på olika sätt, så länge du får gjort de du behöver i raids så ser jag inga problem med det. Jag föredrar själv att skita i Gift of the Earthmother med tanke på att man alltid ska försöka sustaina Lifebloom, och Rejuvenation buffen är ju nice ibland, men ger inte så jätte mycket healing överlag. Kör mera regrowth crit orienterad healing, med 3 poäng på Nature's Bounty och Living Seed.
Överlag nice apply, lycka till!
Som tidigare sagt ser gearet också bra ut, för att bara ha puggat så är det väldigt nice.
Speccen är inte riktigt min stil, men alla spelar ju på olika sätt, så länge du får gjort de du behöver i raids så ser jag inga problem med det. Jag föredrar själv att skita i Gift of the Earthmother med tanke på att man alltid ska försöka sustaina Lifebloom, och Rejuvenation buffen är ju nice ibland, men ger inte så jätte mycket healing överlag. Kör mera regrowth crit orienterad healing, med 3 poäng på Nature's Bounty och Living Seed.
Överlag nice apply, lycka till!