Character Name: Trasselina
Level and Class: lvl 90 shaman
Preferred Talent Specification: Resto
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... ina/simple
Purpose of joining (social or raiding): Social
Applying for WoD or right away: båda
What is your /played time on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
Min allra första main är Druid - Snöflínga på Aszune, hon har 133 dagar. Priest - Candis på Twisting Nether ,
har 64 dagar, hunter- Candiis på Tarren Mill , har 53 dagar. Och Trasselina har 64 dagar spelat.
Har en himla massa alts runt 14 på lvl 90 totallt men är dessa jag har haft som mains genom åren.
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... iis/simple http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... dis/simple http://eu.battle.net/wow/en/character/a ... nga/simple
Why did you choose to play the spec and the class you currently playing? Would you consider to play another class or spec if we feel this is better for the guild of the time being?
Min shaman var min main i cataclysm och saknar att spela henne. Och tycker resto shaman är en av dom roligaste klasser att heala med. Men om valet var att välja en annan klass för guildet så skulle jag det såklart. Hon har dock inte det finaste gearet just nu .
Please tell us a little bit about yourself:
Mitt namn är Sandra och bor i Uppsala. Är student och pluggar mest upp mina ämnen till årsskiftet och sen är planen en yrkesutbildning. Är annars utbildad till hästskötare. på fritiden när jag inte spelar wow så är jag gärna ute i skogen med mina 2 hundar eller på gymmet. Är filmtokig och går gärna på bio med mina vänner. Är pratglad och envis men är jättedålig på skämt.
Please tell us about your raiding experience , if you don't have any raid experience please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:
Började spela i Wotlk på min resto druid och började raida när Ulduar kom ut. runt 12/14 på normal. Totc 5/5 icc 11/12 på hc. i början på cata bytte jag main till min holy priest och körde boT 4/4 och 1 på hc , BD 6/6 , tfw 2/2. När firelands kom så bytte jag till Trasselina och körde 7/7 , DS 8/8 1 hc. När jag började köra hc så dog mitt guild så beslöt mig för att byta main till min hunter "Candiis" har 6/8 på hc i DS på henne. När Mop kom så hade jag helt tröttnat på att raida så ville levla alts istället.. så blev inte förrän SoO kom ut som jag fick raiding intresse igen. Har 7/14 på hc i SoO på min hunter.
Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:
Jag letar efter ett guild med härliga människor som man kan ha kul och prata med då den sociala biten betyder mycket för mig. Sen att det är svenskt är ett stort +
If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?
Har varit i ett X-antal guild genom åren men oftast har dom dött av sig själv. Det guild jag har varit längst i har varit Rimfrost på Aszune och jag valde att lämna för jag tyckte tillslut inte om alla regler som officers hade. t ex om du körde en main raid på din "raider" och någon loot droppade som är bra för dig så hade ändå en trial rätt till den före. Sånt tycker jag är fel. tycker inte trials ska gå före raiders. Var inte bara därför men en del av varför jag lämnade.
What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content?
Älskar allt som har med achievements att göra Hjälper gärna till om jag kan .
We are not a hardcore guild. Which means we do not have as strict attendance requirements and sets IRL stuff first. However this leads to a bigger raid group. Ideally we want a raid group of about 16 people, which means sometimes people have to sit out. To make this fair we have a rotation system based on attendance. A more detailed explanation of the system can be found here. Is a signup system like this acceptable by you?
Tycker det låter bra IRL går alltid före i mina ögon.
If you have the possibility to provide a screenshot of your current raid UI and any WoL logs showing your performance, please do so:
http://i.imgur.com/q02fIAz.jpg
[ACCEPTERAD] Trasselina - Shaman
Re: Trasselina - Shaman
Hej,
Tack för din apply, flyttar den till officerforum för en kort diskussion.
Tänkte också snabbt också fråga om det är så att du redan känner någon i guilden?
Tack för din apply, flyttar den till officerforum för en kort diskussion.
Tänkte också snabbt också fråga om det är så att du redan känner någon i guilden?
-
- antispam: No
- Square root of 4: 2
Hej! Jag är ny på servern så tyvärr inte.
En fellow Uppsalabo, vad trevligt!
Jag undrar vad du vill ha ut av guilden? Det är rätt ovanligt med folk som applyar för social spot när de inte känner en kotte i guilden, så är lite nyfiken!
I övrigt välskriven apply!
Jag undrar vad du vill ha ut av guilden? Det är rätt ovanligt med folk som applyar för social spot när de inte känner en kotte i guilden, så är lite nyfiken!
I övrigt välskriven apply!
-
hehe , jo om man nu tycker om cyklister fullt av dom i uppsala.
Jag har inget emot att jag inte känner någon i guildet , förhoppningsvis lär jag ju känna dom senare
Det jag är ute efter är ett guild jag passar in i och att det ska kännas rätt att vara där.
Och har väl haft lite svårt att hitta ett sådant pågrund av alla guild breaks i sommar , vilket jag förstår såklart.
Då jag inte har exakt bestämt mig hur mitt raidande kommer bli i WoD. Så tänkte jag att jag kunde söka som social och lära känna guildet först. Jag är mera casual när det kommer till raiding , känner att det är inget jag måste göra utan jag gör det isåfall för att det är kul och att umgås med guildet.
Jag har inget emot att jag inte känner någon i guildet , förhoppningsvis lär jag ju känna dom senare
Det jag är ute efter är ett guild jag passar in i och att det ska kännas rätt att vara där.
Och har väl haft lite svårt att hitta ett sådant pågrund av alla guild breaks i sommar , vilket jag förstår såklart.
Då jag inte har exakt bestämt mig hur mitt raidande kommer bli i WoD. Så tänkte jag att jag kunde söka som social och lära känna guildet först. Jag är mera casual när det kommer till raiding , känner att det är inget jag måste göra utan jag gör det isåfall för att det är kul och att umgås med guildet.
Tjena,
Du får gärna komma in som social om du vill. Vi är dock först och främst en raiding guild, därför är vi inte säkra att pure socials kommer att trivas så bra i vår guild som de kanske gör i de guilder som fokuserar mer på de sociala.
Men känner du att du tror vi är vad du söker, så kan du få en invite för social spot.
Ps. Se upp för Varolz! Han är inge höjdare bland flickorna!
Du får gärna komma in som social om du vill. Vi är dock först och främst en raiding guild, därför är vi inte säkra att pure socials kommer att trivas så bra i vår guild som de kanske gör i de guilder som fokuserar mer på de sociala.
Men känner du att du tror vi är vad du söker, så kan du få en invite för social spot.
Ps. Se upp för Varolz! Han är inge höjdare bland flickorna!
[22:16] <[Tele2]fluffy> var hittar man subtitles för porrfilmer?
-
Tack så mycket
Nästan bara vart i raiding guilds innan även som social , och det har funkat.
Så jag tror ni har vad jag söker
Ps hoppas han inte bits ^^
Nästan bara vart i raiding guilds innan även som social , och det har funkat.
Så jag tror ni har vad jag söker
Ps hoppas han inte bits ^^