[ACCEPTERAD]BM/WW/MW Monk

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Locked
AJG
antispam: No
Square root of 4: 2

[ACCEPTERAD]BM/WW/MW Monk

Post by AJG » 16 Jan 2015 23:16

[url]Character Name: Bodíl
Level and Class: 100, Monk
Preferred Talent Specification: Vad som behövs.
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... ADl/simple
Purpose of joining (social or raiding): Både som social & raider.

What is your /played time on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
Bodíl (Monk) - 100, 21 Dagar (Ny 'Main' i denna exp).
Kíwí (Priest) - 100, Disc (F.D Main)
Alaois (warrior) - 100, Fury/Tank
Flertalet klasser på lvl 90, alla (delvis) på Twisting Nether.

Why did you choose to play the spec and the class you currently playing? Would you consider to play another class or spec if we feel this is better for the guild of the time being?
Ville prova något helt nytt! Har alltid haft lite hatkärlek till monk's men fick upp ögonen för den i denna exp.
Specc spelar ingen som helst roll, har mestadels tankat/healat. Är väldigt flexibel vad gäller specc/klass.

Please tell us a little bit about yourself:
Jag heter Andréas & bor i Skövde med 25 höstar bakom mig. Jobbar heltid både dagar & nätter. Bor tillsammans med min fästmö och våra barn.
Har en positiv personlighet och är för det mesta glad. Förutom WoW spelar jag en hel del musik & hittar på dumheter med familjen. :)

Please tell us about your raiding experience , if you don't have any raid experience please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:
Mitt lite mer seriösa raidande började väll i Cata. Lirade Healer under Bot/BwD, FL & DS. Lyckades med 6/7HC (FL) + 6/8 HC (DS) pre nerf. Fortsatte heala under MoP samt DK Tank. Dock bara 6/14 HC(mythic) pre nerf.

Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:
Jag vill spela med fokuserade, seriösa samt engagerat folk. En bekant som tipsade er.

If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?
Jag var raidleader (fick 6/7HC). Tröttnade på att engagera mig för andras skull då man inte fick någon respons. Folk signade upp utan att dyka upp, kom sent till raids, brist på engagemang osv. allt som går emot vad raidande innebär.

What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content?
Älskar att progressa.
Achi har jag inte speciellt stort intresse för men hjälper gärna till om det behövs.
Old content - Alltid kul!

We are not a hardcore guild. Which means we do not have as strict attendance requirements and sets IRL stuff first. However this leads to a bigger raid group. Ideally we want a raid group of about 30-35 people, which means sometimes people have to sit out. To make this fair we have a rotation system based on attendance. A more detailed explanation of the system can be found here. Is a signup system like this acceptable by you?
Funkar alldeles utmärkt då jag jobbar nätter ibland! Samt så har vi våra barn som går före allt men vill ändå kunna vara seriös under dataspelandet.

If you have the possibility to provide a screenshot of your current raid UI and any WoL logs showing your performance, please do so: ELVUi, bigwigz, recount, skada, tellmewhen, wmarker's.

Please give any further information which you may be of interest to us and may support your application:
Vill mer än gärna vara i en seriös guild som er som även respekterar irl saker som för mig är viktigt. Jag lär mig snabbt, har tålamod och lyssnar bra!

Kghammar

Re: BM/WW/MW Monk

Post by Kghammar » 17 Jan 2015 11:41

Härligt att du sökt hit! Officers kollar över din ansökan under dagen och du bör få svar senast imorgon efter raid.

AJG

Post by AJG » 17 Jan 2015 12:01

Spännande, ser fram emot svar snart :)

Bertus

Post by Bertus » 18 Jan 2015 11:41

Hej, vi har bestämt oss för ge dig en trial. Vi vill gärna se dig som WW main och troligen BM offspec, men offspec kan vi vara flexibla med.

Whispra någon officer för invite!

AJG

Post by AJG » 19 Jan 2015 10:31

Hej. Ursäkta sent svar men har jobbat. Satsar på att migga redan imorgon även om kassan skramlar lite nu i januari. Tar kontakt asap :) kul att jag får följa med er i eran prog. Vi ses

Locked