[ACCEPTERAD]smultran dk

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Locked
kenneth
antispam: No
Square root of 4: 2

[ACCEPTERAD]smultran dk

Post by kenneth » 19 Jan 2015 07:55

Character Name:smultran
Level and Class:dk 100
Preferred Talent Specification:tan/dps
Armory Link:http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... ran/simple
Purpose of joining (social or raiding):raiding/social

What is your /played time on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
bepa mage 100 http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... epa/simple
hornelady palla 100 http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... ady/simple
smûltran prälle 100
smultrân shaman 95
moonshinê 92
+ lite andra låg lvl alts
total speltid på kontot är 800 dagar
Why did you choose to play the spec and the class you currently playing? Would you consider to play another class or spec if we feel this is better for the guild of the time being?kör tank/dps på dk för att jag tycker det är kul.innan det körde jag på min mage .men rerolla till dk när dom kom ut.har kört det mesta i raids som tank/dps/healer.kan köra vilket som passar guilden bäst

Please tell us a little bit about yourself:mitt namn är kenneth jag är 43 år.bor i skara med min familj.fritids intresse förutom barna och wow är mc och lite styrke tränning

Please tell us about your raiding experience , if you don't have any raid experience please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:har raidat wow sen scholomance var en 10 manna raiding instance och allt från 7 dagar i veckan ner till nurvarande 2 dagar i veckan.har raidat alla expansions förutom mitten av cataclysm då jag hade ett brake på tvingad flytt av vattenskadad lgh så hade inget nät under den tiden

Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:
vill prova något nytt + tycker om raida på svenska allt blir enklare då

If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?
är i guilden vi suger men vi duger just nu

What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content?
tycker progress raid är kul.raida achivments är kul då jag är lite av achivment nörd

We are not a hardcore guild. Which means we do not have as strict attendance requirements and sets IRL stuff first. However this leads to a bigger raid group. Ideally we want a raid group of about 30-35 people, which means sometimes people have to sit out. To make this fair we have a rotation system based on attendance. A more detailed explanation of the system can be found here. Is a signup system like this acceptable by you? ja men kan bara raida fult ut ons,sön tors kan jag bara köra till runt 21. för jag börjar jobbet fredag morgon 0200

If you have the possibility to provide a screenshot of your current raid UI and any WoL logs showing your performance, please do so:

Please give any further information which you may be of interest to us and may support your application:
såg i traden att ni sökte folk så tänkte jag prova att testa söka till er

Bertus

Re: smultran dk

Post by Bertus » 19 Jan 2015 08:17

Tack för din apply, flyttar den till officer forum för diskussion.

Kan du berätta lite mer om på vilken nivå du raidade och hur progress i föregående tiers sett ut? Förstår du spelat väldigt länge. Är nämligen lite intresserad av på vilken nivå du spelat på.

kenneth

Post by kenneth » 19 Jan 2015 12:23

lvl 60.mc rensat,bwl 5-6 bossar,aq 20 rensat,aq 40 några bossar. raida 3-4 dagar i veckan då
lvl 70 kara rensat,scc rensat,mount hyjal rensat,tk rensat,bt rensat,sunwell 3-4 bossar,grul+mag. raida allt till 7 dagar i veckan

lvl 80 naxx rensat, sart 3d,EoE,ulduar rensat,ToC HC 10 och 25 rensat,rs hc 10 och 25,icc 10 o 25 hc 11/12hc raida 25 hc 5dagar+10hc 2 dagar
cataclysm raida bara början och slutet men blev blackwing rensat normal,Bot rensat normal,four winds 1 boss,firelands rensat normal+några bossar hc,DS rensat normal+några bossar hc
MoP MV rensat normal+hc,HoF rensat normal,TES rensat normal+1hc,ToT rensat normal+3hc,SoO normal rensat+11hc och rensat mythic version.raid dagar 2 i veckan

Bertus

Post by Bertus » 19 Jan 2015 23:31

Tack för svaret! Väl utöfrligt ;).

Vi känner dock att vi inte har någon nytta för tillfället med en death knight till. Däremot skulle mage eller holy paladin kunna vara intressant. Är det något du eventullet skulle kunna tänka dig spela?

kenneth

Post by kenneth » 20 Jan 2015 13:38

Kan köra det som passar guiden bäst.men har aldrig kört palla Holt och just nu ingen healing gear på den.men kan ju krafts lite har ju lite mats på banken

Swingaren

Post by Swingaren » 20 Jan 2015 14:02

Hur ställer du dig till att spela mage då, om du känner dig mer bekväm med det?
[22:16] <[Tele2]fluffy> var hittar man subtitles för porrfilmer?

kenneth

Post by kenneth » 20 Jan 2015 14:37

kan testa holy palla har fixat lite gear och testat heala med den så

Bertus

Post by Bertus » 22 Jan 2015 00:26

Hej, vi kan tänka oss utvärdera din mage. Är du sugen på ge det ett försök, så whispra en officer för guild invite.

Locked