Character Name: Aitnasyd (Dysantia baklänges)
Level and Class:100 Mage
Preferred Talent Specification: Frost
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... syd/simple
Purpose of joining (social or raiding): Både och!
What is your /played time on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
7d11h52m på min main. har bara en alt som jag mest leker runt på.
Why did you choose to play the spec and the class you currently playing? Would you consider to play another class or spec if we feel this is better for the guild of the time being?
Visst, gillar frost för den kontroll och överlevnadsförmåga den ger. Annars så är det lugnt för mig att prova runt.
Please tell us a little bit about yourself:
Viktor, 28, bor i Malmö, smålänning från början. Blivande polis(Don't hold it against me;)
Lirat wow sedan vanilla, men tagit flera års uppehåll mellan extrapaketen. Spelat bear tank i... 5 års tid. Mage i kanske ett år.
Please tell us about your raiding experience , if you don't have any raid experience please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:
Har raidat på alla nivår. Något som jag är stolt över är 25m hm Yoggi back in the days i WotLK. Har raidat svinmycket, och på rejält hög nivå. Var en del av the Exiled som raidade 4ggr i veckan. På den tiden då man var singel^^
Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:
Just nu letar jag efter en chill guild som gillar att ha kul tillsammans och ge sig på utmaningar av olika slag.
If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?
Lämnade The Scandinavian Brotherhood just på grund av att dom var inaktiva och ej raidade eller gjorde något alls tillsammans.
What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content?
Älskar alla tre såklart!
[NEKAD]Aitnasyd, Gnome Mage.
Re: Aitnasyd, Gnome Mage.
Hej och tack för din apply!
Vi kan för närvarande inte erbjuda dig en trial.
Lycka till med guildsökandet!
Vi kan för närvarande inte erbjuda dig en trial.
Lycka till med guildsökandet!
[22:16] <[Tele2]fluffy> var hittar man subtitles för porrfilmer?