[NEKAD] Reliza - Rogue

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Locked
reliza
antispam: No
Square root of 4: 2

[NEKAD] Reliza - Rogue

Post by reliza » 09 Apr 2014 19:22

Character Name: Reliza
Level and Class: Rogue, 90
Preferred Talent Specification: Combat > Assa
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/o ... 3/advanced
Purpose of joining: Sugen på att börja raida igen, helst 25man. Zigvid säger att ni är ett bra gäng.

What is your /played time on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
På min main rogue ligger det på drygt 70 dagar. Vettiga alts jag har är:
Resto dudu http://eu.battle.net/wow/en/character/o ... z/advanced
Disc http://eu.battle.net/wow/en/character/o ... u/advanced

Why did you choose to play the spec and the class you currently playing? Would you consider to play another class or spec if we feel this is better for the guild of the time being?
Knepig fråga, som rogue har man inte mycket till val av specc, combat presterar bättre än resterande speccs i 9 av 10 fighter, om inte mer.

Please tell us a little bit about yourself:
22 år ung, jobbar på mack, vilket betyder en del kvällar, alltså kan jag inte raida 100%. Tränar gärna biceps med.

Please tell us about your raiding experience , if you don't have any raid experience please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:
11HC nere, 5% på seige?

Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:
Något som alltid är skönt är en svenskt guild, med ett härligt gäng. Raidade med Zigvid innan han joina er och hänger efter honom kan man la säga.

If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?
Guildet la ner, eller så är dom inte svenska.

What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content?
Jag gillar att raida. Ska man raida gammalt content tycker jag det ska vara utanför progress tider samt frivilligt. Achivment skall göras i mån av tid/intresse.

We are not a hardcore guild. Which means we do not have as strict attendance requirements and sets IRL stuff first. However this leads to a bigger raid group. Ideally we want a raid group of about 35 people, which means sometimes people have to sit out. To make this fair we have a rotation system based on attendance. A more detailed explanation of the system can be found here. Is a signup system like this acceptable by you?
Låter perfekt då jag inte kan raida fulltid.

If you have the possibility to provide a screenshot of your current raid UI and any WoL logs showing your performance, please do so:
http://i58.tinypic.com/125i4ac.jpg

Please give any further information which you may be of interest to us and may support your application:
Om ni känner att ni undrar något så fråga. Ni når mig enklast på skypen - Didrickb

Bertus

Re: Reliza - Rogue

Post by Bertus » 09 Apr 2014 19:56

tack!

Kopierar till officer för ett snack :)

Bertus

Post by Bertus » 09 Apr 2014 20:09

Så som vi är ganska melee heavy måste jag ju fråga. Så vad är oddsen du vill spela druiden som boomkin istället? =)

Bertus

Post by Bertus » 09 Apr 2014 23:18

Approved for trial! Kan tänka oss även ge dig rogue spot trial, men vill du spela boomkin/resto som main är de oss inge emot. Vi kan snacka mer om de imorn.

Är du möjligen avail för raid imorn?

reliza

Post by reliza » 10 Apr 2014 10:46

Som sagt har jag aldrig riktigt spelat någon annat än just Resto på min druid, så har egentligen inte koll alls på mina offspeccs där. Adda mig gärna in-game / skype.

Ja jag kan raida idag, kolla just men det såg inte ut som att ni hade någon online.

Är i första hand intresserad av Rogue.

B-tag : Zithz#2522

Bertus

Post by Bertus » 10 Apr 2014 10:59

Alright,

Är själv inte med och raidar ikv, men du kan kontakta Swingzor ikväll. Raiden börjar 19.30 och på Malkorok.

reliza

Post by reliza » 10 Apr 2014 11:24

Låter bra! Går det bra med en prov raid innan jag flyttar över?

Bertus

Post by Bertus » 10 Apr 2014 12:33

För min del ser jag inga problem med de. Som en transfer är involverad är det kanske till och med att föredra, så man kan känna lite på varandra och så.

reliza

Post by reliza » 10 Apr 2014 16:02

Ja men det var precis min tanke, ser fram emot kvällens raid!

Swingaren

Post by Swingaren » 13 May 2014 11:03

Nekan pga inaktivitet och bristen av intresse.
[22:16] <[Tele2]fluffy> var hittar man subtitles för porrfilmer?

Locked