[ACCEPTED] Warlock Ilevel 571

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Locked
Warloin
antispam: No
Square root of 4: 2

[ACCEPTED] Warlock Ilevel 571

Post by Warloin » 27 Apr 2014 16:04

Character Name: Warloin
Level and Class: 90 Warlock
Preferred Talent Specification: Destro
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... n/advanced
Purpose of joining (social or raiding): En guild inför WoD men hade gärnat tagit ner Garrosh hc innan dess

What is your /played time on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
62 dagar har även en Druid med 101 dagar(gammal main)
Alts: i 90
1.Monk(brewmaster)
2.Hunter(Beastmastery)

Why did you choose to play the spec and the class you currently playing? Would you consider to play another class or spec if we feel this is better for the guild of the time being?

1. Valde warlock för att det var min enda alliance karaktär i början av mop för att kunna spela med vänner 2. Skulle inte byta klass inte såhär sent in i expansionen, Kan även köra affliction

Please tell us a little bit about yourself:
Hej, jag heter Elias är 16 år gammal och en utav mina stora livs "passioner" är då dator spelande detta har då lett mig in i ett utav världens största World of Warcraft.

Please tell us about your raiding experience , if you don't have any raid experience please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:
Började raida Normal i cata men inte särskilt seriöst förens Dragon soul där jag körde lite hc i slutet och i Pandaria har jag mest tagit det lungt och pvpat tills Soo släpptes och då hittade jag en guild som funkade för mig alltså EMPIRE där jag raidade i tills det disbandades.

Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:
1. En guild ska vara social, trevlig och ska ha någon form utav raiding.
2. En vän till mig sa att guilden var väldigt bra och det är en svensk talande guild vilket underlättar mycket med communication.

If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?
E M P I R E raidade jag med innan men folk sluta komma till raids vilket ledde till att guilden disbandades.

What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content?
Mitt huvudmål i WoW är att progressa men Achivments och old content kan vara roligt att göra då och då.

We are not a hardcore guild. Which means we do not have as strict attendance requirements and sets IRL stuff first. However this leads to a bigger raid group. Ideally we want a raid group of about 35 people, which means sometimes people have to sit out. To make this fair we have a rotation system based on attendance. A more detailed explanation of the system can be found here. Is a signup system like this acceptable by you?

Klart

If you have the possibility to provide a screenshot of your current raid UI and any WoL logs showing your performance, please do so:
http://sv.tinypic.com/r/11uca5x/8 = Ui

Please give any further information which you may be of interest to us and may support your application:
Jag är i princip tillänglig hela tiden vilket innebär att jag kommer förmodligen att signa på så många raids jag kan.

Bertus

Re: Warlock Ilevel 571

Post by Bertus » 27 Apr 2014 17:09

Tack,

flyttar den till officer forum.

Kghammar
antispam: No
Square root of 4: 2

Re: Warlock Ilevel 571

Post by Kghammar » 29 Apr 2014 08:51

Vem är vännen som rekommenderat oss? :P

Bertus