[NEKAD] Warlock Destro Application

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Locked
logical
antispam: No
Square root of 4: 2

[NEKAD] Warlock Destro Application

Post by logical » 05 May 2014 17:01

Character Name: Unrational
Level and Class: 90, Warlock, destro
Preferred Talent Specification: Destro; i Soo.
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... nal/simple
Purpose of joining (social or raiding): Raid.

What is your /played time on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
30 dagar ish, Började enna efter Soo, en guilde/ ex guilde fick mig att börja igen på Grim som en Lock.

Why did you choose to play the spec and the class you currently playing? Would you consider to play another class or spec if we feel this is better for the guild of the time being?
har spelat en Rogue och Hunter i Cata. Min hunter ör lvl 90 med 480 ilvl med pvp gear på en anna relam. Levlar en Resto Shaman och en Hunter på grim också. men det går långsamt.

Please tell us a little bit about yourself: Jag är 17 nu i maj. Går i skolan/ gymnasiet 5 dagar i vekcan. Och är en person som vill bara döda bossar.

Please tell us about your raiding experience , if you don't have any raid experience please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:
Dödat bosar till Malkorok. på normal. inget annat specifikt förutom några bossar i Cata på DS.

Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:
vill bara döda bossar och har kul. Och eftersom denna guilden är Svensk är ett stort plus för mig.

If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?
ingen specifik, var en trail ett tag. Inte min typ av guild. Dom var väldigt osociala.

What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content? Har inget imot det. Gillar att faram gamla saker. För mounts titles etc etc. Vill gäran jobba mig till en kill. PÅ en HC boss tex. Vet att ni är fortfarande på progression i Soo. stort plus för mig. Vill bara har kul som jag sa. Och detta låter som en rolig guild, och vill också gå igenom bossar.

We are not a hardcore guild. Which means we do not have as strict attendance requirements and sets IRL stuff first. However this leads to a bigger raid group. Ideally we want a raid group of about 35 people, which means sometimes people have to sit out. To make this fair we have a rotation system based on attendance. A more detailed explanation of the system can be found here. Is a signup system like this acceptable by you?

det låter bra, har inget att klaga på. Som jag sa, jag vill bara raida. Har all tid i världen, skolan är lätt, inga läxor. Inge brud just nu så har mycket fritid.

If you have the possibility to provide a screenshot of your current raid UI and any WoL logs showing your performance, please do so:

den låter mig inte lägga in en. Men kan sicka på skype eller något sånt om ni fortfarande vill veta mer om mig eller vill ge mig ett försök.
Mvh.

logical
antispam: No
Square root of 4: 2

Re: Warlock Destro Application

Post by logical » 05 May 2014 17:02

Battle.net är Unrational#2235

Bertus

Re: Warlock Destro Application

Post by Bertus » 06 May 2014 19:41

Tack för applyn. Efter diskussion har vi bestämt för att inte ge dig en trial. Detta då varken din apply, din gear eller exp av denna tier matchar det vi söker just nu.

Bäst av lycka i dina framtida guildsökningar.

/Bertius

Locked