Character Name: Buffié
Level and Class: Human Holy Paladin Level 90
Preferred Talent Specification: Holy
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/o ... %A9/simple
Purpose of joining (social or raiding): Raiding
What is your /played time and achievement points on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
Buffié-Outland: Total time played: 33 days, 0 hours, 15 minutes, 37 seconds
Kiwipaj-Outland(Druid jag spelade på under slutet av Cata): Total time played: 22 days, 21 hours, 51 minutes, 39 seconds
Puddíng-Dragonblight(Hunter jag spelade på under slutet av Wotlk och började av Cata): Total time played: 62 days, 2 hours, 43 minutes, 2 seconds
Nosu-Dragonblight(Priest jag spelade på i mitten av Wotlk): Total time played: 34 days, 14 hours, 54 minutes, 35 seconds
Kan tyvärr inte kolla hur mycket achievement points jag har på en specifik char nu när mop har kommit. Men jag har totalt 9010 achievement points
Please tell us a little bit about yourself: Jag är en 16 år gammal student som går på gymnasium i staden Varberg. Jag går programmet El och energi på Peder Skrivares Skola. Jag bor cirka 8km söder om Varberg. På fritiden brukar jag mest spela dator men är också ibland med kompisar utomhus.
Please tell us about your raiding experience (pre-TBC, TBC and WotLK), if you didn't raid then please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:
TBC- Jag började spela WoW i början av TBC. Spelade mest på min hunter men jag raidade inget.
Wotlk- Under wotlk så spelade jag först på min priest men raidade inte så mycket. Tog några bossar i Ulduar 10 och ToC 10. Sen i slutet av Wotlk så spelade jag på min hunter och tog 10/12 ICC 10 HC och RS 10 Normal.
Cata- I började spelade jag på min hunter men det gick inte så bra tog bara Mag'maw och sen slutade jag raida tills DS kom ut. Då spelade jag på min Druid som balance. Top 8/8 normal sen disbandade raiding teamet.
MoP- Spelar för tillfället på min Holy Paladin (Buffié) Har tagit 6/6 MSV 10 normal och 2/6 HoF 10 normal. Har 483 ilvl , haft lite tur med gearet kan man säga
Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:
Jag letar efter en guild som är bra och inte ofta ställer in sina raids. Jag bestämde mig för att applya till The Family Legion för att det verkar va en bra raiding guild och för att raiding tiderna passar mig väldigt bra
If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?
Jag är för tillfället med i guilden FAT SPIDER EU på servern Outland. Jag är inte riktigt säker på om jag ska lämna ännu, ifall jag lämnar så beror det på att dom inte är så sociala och säger inte om man inte får va med i raiden innan raiden ska börja och för att dom har ställt in och förkortat raidens, Och det vill jag att vara med om.
What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content?
Jag tycker det är kul att progressa i ny raids. Att raida för achievements kan kul om man får något man vill ha från det. Att köra gamla raids kan också vara kul ifall man om köra med roligt folk.
We are not a hardcore guild. Which means we do not have as strict attendance requirements and sets IRL stuff first. However this leads to a bigger raid group. Ideally we want a raid group of about 15 people, which means sometimes people have to sit out. To make this fair we have a rotation system based on attendance. A more detailed explanation of the system can be found here. Is a signup system like this acceptable by you?
Systemet är helt okej för mig. Bara om jag får raida men min irl kompis Aternality(läs mer på mera informations delen)
We are mainly a swedish guild, a few exceptions though. This means the language used in guildchat and ventrilo tends to be swedish. Ofcourse we all know and can speak english, but question is would it be a problem for you with a large part of conversations being in swedish:
Eftersom att jag är svensk så är det lugnt för att det pratas svenska och engelska i guild chatten eftersom jag förstår och kan prata/skriva på båda språken
Please give any further information which you may be of interest to us and may support your application:
Jag apply till denna guilden tillsammans med en irl kompis( Aternaliy ). Vi vill spela och raida tillsammans och får bara jag eller Aternality vara med i guilden så kommer ingen av oss att joina. Han kommer apply samtidigt som mig.
Buffié - Holy paladin
Re: Buffié - Holy paladin
Copied to officer forum for discussion
[22:16] <[Tele2]fluffy> var hittar man subtitles för porrfilmer?
Re: Buffié - Holy paladin
Hallå,
Tack för bra applies, men vi kan tyvärr inte erbjuda någon trial. Största anledningen är att vi redan har 4 healers och precis fått en till som nyligen re-rullat Monk och vi har helt enkelt inte plats för 1, och än mindre 2 till healers i raidgruppen.
Hoppas ni hittar en pålitlig guild som lyckas komma igång med stabila raids.
Tack för bra applies, men vi kan tyvärr inte erbjuda någon trial. Största anledningen är att vi redan har 4 healers och precis fått en till som nyligen re-rullat Monk och vi har helt enkelt inte plats för 1, och än mindre 2 till healers i raidgruppen.
Hoppas ni hittar en pålitlig guild som lyckas komma igång med stabila raids.