[ACCEPTERAD]Pumae- hunter application

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Locked
Pumae
antispam: No
Square root of 4: 2

[ACCEPTERAD]Pumae- hunter application

Post by Pumae » 28 Jan 2012 16:13

Character Name: Pumae

Level and Class: 85 hunter

Preferred Talent Specification: Ingen.(Spelar survival atm)

Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... mae/simple

Purpose of joining (social or raiding): Raiding

What is your /played time and achievement points on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?

Började nyligen spela wow igen och guilden jag skulle spela med ville att jag skulle lvla en hunter. Så min playtime på den här karaktären är bara 9 days och mina achievement points är inte ens värda att nämna. Mina alts atm skulle vara kittiecat som också är på shattered hand. men använder henne bara för mining/herbalism atm. 96days/played och 5320 achievementpoints. Har massor av horde karaktärer på grim batol: vonnan,krigh,pumae,kastarn,noni

Please tell us a little bit about yourself: Mitt namn är Erik Krigh. fyller 19 i april och läser teknik programmet på bromangymnasiet i hudiksvall. bor med morsan och på fritiden går jag på bio, gymmar, spelar volleyboll, ser på film eller festar.

Please tell us about your raiding experience (pre-TBC, TBC and WotLK), if you didn't raid then please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:

Pre-TBC: Spelade inte. TBC: clearade allt utom sunwell Wotlk: Clearade allt , dock inte hc. Var en timme ifrån realmfirst naxxramas och sjukt nära realmfirst malygos. Cata: Dragonsoul clear med morchok hc och yor till 19%.(2 healers istället för 2,5) Började nyligen spela igen så har bara erfarenhet av vissa firelands achievements och ds normal/heroic. Kan alla dragonsoul heroic modes men healingen höll oss alltid tillbaka. Har under min wow karriär haft väldigt svårt att hitta guilds som progressar heroic/achievements vilket är anledningen till att jag inte har mkt achievements. men jag har vad som krävs för det. det är också anledningen till att jag slutat spela många gånger (vilket inte kmr hända nu när jag har annual pass)

Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion: Progress utan tvekan, Ogillar guilds där folk tröttnar efter några ynka hc wipes och bestämmer sig för att cleara på normal istället. När min guild disbandade så berättade Andreas ahlberg (enzérlo) att ni kanske behövde en hunter.

If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave? Spelade i Ad acta som disbandar p.g.a att flera spelare slutat spela.

What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content?

Jag anser att man ska progressa heroic modes så länge det går. och om man verkligen anser att man är för undergearad för fighten så ska man iaf försöka med achievement på normalmode tills dom är gjorda. Old content är kul det med när endcontent är clearat.

We are mainly a swedish guild, a few exceptions though. This means the language used in guildchat and ventrilo tends to be swedish. Ofcourse we all know and can speak english, but question is would it be a problem for you with a large part of conversations being in swedish:

Jag är svensk själv så det är inga problem.

Please give any further information which you may be of interest to us and may support your application:

Även om jag är nydingad på huntern så kan jag klassen ut och in och läser massor av theorycrafting på hur jag kan optimiseras (fightwise och classwise) Jag är väldigt aktiv och slackar aldrig.

Swingaren

Re: Pumae- hunter application

Post by Swingaren » 28 Jan 2012 18:59

Kopierad till officer-forum för diskussion.
[22:16] <[Tele2]fluffy> var hittar man subtitles för porrfilmer?

Bertus

Post by Bertus » 30 Jan 2012 21:42

Hej, tack för en bra apply. Dock så är vår raidgrupp för nuvarande full på dpser, så de enda vi kan erbjuda är en social spot. Om du är intresserad av en social spot kan du whispra någon av officersen.

/Bertius

Pumae

Post by Pumae » 30 Jan 2012 23:04

Bertus wrote:Hej, tack för en bra apply. Dock så är vår raidgrupp för nuvarande full på dpser, så de enda vi kan erbjuda är en social spot. Om du är intresserad av en social spot kan du whispra någon av officersen.

/Bertius
Nu när de flesta som jag känner irl slutar spela så nöjer jag mig med en social spot sålänge, Ifall ni någon gång behöver mig som reserv;) Ingen större lust att joina någon guild där jag inte känner någon :p

Bertus

Post by Bertus » 09 Dec 2014 01:04

Bump. Detta är kpt.

Pumae

Post by Pumae » 09 Dec 2014 19:03

Tillbaka efter ett break under MoP, Innan det raidade jag med family legion under dragonsoul och slutet på firelands:), heter numera Kpt ingame:)

Locked