Paladin lvl 80 Ret/prot

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Locked
Norrby89

Paladin lvl 80 Ret/prot

Post by Norrby89 » 29 Sep 2009 18:24

Character Name: Skolverket
Level and Class: 80 paladin
Preferred Talent Specification: Retribution 5/7/59
Armory Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... skolverket
Purpose of joining (social or raiding): båda.. väntar just nu barn med min sambo och är inte helt 100% säker hur mycket spelande det blir när barnet har kommit.. men fram tills då så vill jag försöka raida så mycket som möjligt. och vill även göra det efter att barnet har kommit men är inte helt säker på om jag kommer ha tid då men hoppas på det

What is your /played time and achievement points on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)? har 91 dagar spelad tid var 15 är i lvl 80 och sitter dock bara på 2855 achievment points men det är bara för att jag inte har orkat fixa alla dom achievments som är från dom första raidsen/hc samt alla från tbc/pre-tbc..

vet inte om det spelar så stor roll men har även 2 andra 80 chars som jag kan tänka mig joina med 80dk här på shattered hand (vägverket) samt en 80 hunter på bloodhoof (krishira)

Please tell us a little bit about yourself:
mitt namn är Nils är 20 år och håller på att utbilda mig till nätverks samordnare (nätverks/pc tekniker) och bor i västerås tillsammans med min flickvän som jag väntar barn med nu den 4e november.

Please tell us about your raiding experience (pre-TBC, TBC and WotLK), if you didn't raid then please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:
pre-tbc: allt dödat som paladin fram till 4e bossen i aq40
tbc: har gjort allt upp till 4 eller 5 bossar i BT (hela MH clearat)
wotlk: har gjort allt upp till ulduar samt upp till mimiron i ulduar10, hela ToC10 samt 3 första i ToC25 (twins och anub ner till 30% samt 20% med puggs)

Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:
det jag söker är en guild som vet vad dom gör och klarar av att raida och ha roligt samtidigt som dom har en bra progress. och det som fick mig att göra denna apply var punkman som tippsade mig då jag pratade med han om en av era ToC25 puggs..

If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?
var med i Delusions of Grandeur men alla dom bättre spelarna började lämna och gick över till legacy så beslutade även jag mig för att lämna och leta ny guild då jag inte orkar med att sitta och vänta på att guilden skulle komma upp på benen igen.

We are mainly a swedish guild, a few exceptions though. This means the language used in guildchat and ventrilo tends to be swedish. Ofcourse we all know and can speak english, but question is would it be a problem for you with a large part of conversations being in swedish: självklart inte

Please give any further information which you may be of interest to us and may support your application:

Swingaren

Re: Paladin lvl 80 Ret/prot

Post by Swingaren » 03 Oct 2009 15:24

Accepted for a trial. Whisper me in game for an invite.
[22:16] <[Tele2]fluffy> var hittar man subtitles för porrfilmer?

Locked