Jeynea - Balance Druid

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Locked
Jeynea
antispam: No
Square root of 4: 2

Jeynea - Balance Druid

Post by Jeynea » 31 Oct 2012 22:44

Character Name:Jeynea
Level and Class:90 Druid
Preferred Talent Specification: Balance
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/o ... nea/simple
Purpose of joining (social or raiding): Både och

What is your /played time and achievement points on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
Jeynea: Cirka 12 dagar.

Seterion: Cirka 270 dagar samt runt 6000 achievement points.

Please tell us a little bit about yourself:

Mitt namn är Alexander Hermansson och jag är en 18årig student som går den tekniska linjen på Gymnasiet. Jag bor cirka 2 mil utanför Värnamo och mitt största intresse är datorspel samt teknik. I framtiden lutar det åt att jag fortsätter utbilda mig till någon form utav programmerare.

Please tell us about your raiding experience (pre-TBC, TBC and WotLK), if you didn't raid then please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:

Började lira WoW 2005 i Vanilla men började inte raida förens i TBC där jag downade några av de enklare raidsen inget speciellt att skryta med.

När Lich King släpptes hade jag blivit lite äldre och lite mognare och började satsa ganska rejält på att raida. Min guild var en utav de bästa på servern vi tävlade jämnt emot en annan server om att bli först och var cirka top 40-50 i världen under den tiden downade jag i princip allt både i Normal & HC och var väldigt nära på att få en servers först titel.

När Cataclysm släpptes så provade jag på det ett tag och var inte särskilt taggad på att lira och slutade lira helt efter jag hunnit downa Nefarion i et tidigt skede av cata. Började lira ett halvår senare och drog ner Firelands 1-2 gånger och sen slutade lira igen.