Dogmatica - Restodruid ansökan

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Blandras
antispam: No
Square root of 4: 2

Re: Dogmatica - Restodruid ansökan

Post by Blandras » 24 Jan 2012 15:44

Dogmatica wrote:Aah ok ^^ Förstår att ni vill ge alla spelare i guilden så mycket tid som ni kan ge dem, saken är den att jag innan har haft problem att balansera pluggtid/speltid så all speltid ni ger mig (oavsett hur lite det eventuellt blir/eller mycket det eventuellt blir) är uppskattad :) får jag vara med 2/3 raids i veckan, kanon ^^ får jag inte det, så hejar jag på att ni andra tar bossar och progressar. What ever will be will be :)
diggar attityden :) . och angående AH, så som jag sett det så är det en del brist på vardagliga grejer som bertius sa, Azsharas stacks kan ligga upp emot 200 guld eller mer ibland, samma för andra blommer . rare(blåa kvalle) röda gems ligger runt 200-300 ocuttade tror jag nu, så är jävligt jobbigt när man ska gemma ny gear och få lägga 1000g på inte ens epic gems, carnelians runt 60-80 g styck . ifall du hittar lite billiga carnelians+heartblossom på din server så äre ju toppen ihop med en transmute master ;)

Dogmatica

Post by Dogmatica » 24 Jan 2012 16:39

ska försöka fixa så många ocuttade röda gems jag kan få tag på och carnelians+heartblossoms självklart. alla raregems är svinbilliga här på SM, t.ex. dem lila och orange:a kan man hitta för typ 20g ibland så ärre några sånna så säg till :) (allt detta ifall jag blir antagen/börjar luta mot även om jag inte blirre då jag är sjukt sugen på att ta en socialspot, om man får en sån ifall att, bara för sakens skull :D)
There´s not alot of words in the english language with the versatility of the word fuck, so use it loudly, use it proudly. Use it more in your everyday vocabulary, it will define the quality of your character emediately.

Melissa

Post by Melissa » 24 Jan 2012 17:34

Uncut Inferno Ruby ligger på 109g nu, vilket är avsevärt billigare än vad det varit en tid nu. Jag skulle dock vilja påstå att gems inte är ett problem om man bara vet hur man ska gå till väga... *host.. Fiskdoktorn.. host*

Bertus

Post by Bertus » 24 Jan 2012 21:36

Accepterad för trial. Whispra någon officer när du transferat (Prínce) för invite.

Dogmatica

Post by Dogmatica » 24 Jan 2012 21:42

har ni ingen "Gilla-knapp"?! tack grabbar, kommer över under dagen imorn :D
There´s not alot of words in the english language with the versatility of the word fuck, so use it loudly, use it proudly. Use it more in your everyday vocabulary, it will define the quality of your character emediately.

Blandras

Post by Blandras » 24 Jan 2012 21:52

Dogmatica wrote:ska försöka fixa så många ocuttade röda gems jag kan få tag på och carnelians+heartblossoms självklart. alla raregems är svinbilliga här på SM, t.ex. dem lila och orange:a kan man hitta för typ 20g ibland så ärre några sånna så säg till :) (allt detta ifall jag blir antagen/börjar luta mot även om jag inte blirre då jag är sjukt sugen på att ta en socialspot, om man får en sån ifall att, bara för sakens skull :D)
är nog mest röda gems som är problemet, men jo Fiskdoktorn har ju en del, transmute master jävel :D:D . men alla köper ju från han typ, så tar ju slut rätt snabbt de me . men gör du som du vill Dog, ifall dom är billiga hos er köper ja gärna lite av dig i alla fall :) .

Dogmatica

Post by Dogmatica » 24 Jan 2012 21:55

plockar på mig så många röda gems jag kan innan jag miggar, har även fixat 6st lila epicgems och ett orange:t. köper fler imorn, fick slut på mina sista 4k guld under dagen XD

Locked