[ACCEPTED] Rogue eller Hunter

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Locked
Toromento
antispam: No
Square root of 4: 2

[ACCEPTED] Rogue eller Hunter

Post by Toromento » 23 Apr 2014 22:22

Karaktär Namn :Toromento /Horomento
Nivå och klass :90 Rogue itemlvl 571 : Hunter itemlvl 565
Talent : Combat , survival
Armory länk :http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... nto/simple ....... http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... nto/simple

Syftet med att gå ( socialt eller Raid ) :Raid så klart !

Vad är din / spelade tid på din Main och alla betydande alts eller tidigare :
lirade på Frostmane för och slytade fär 2 årsen att spela wow och sen kom jag tibaka igen för 6 månader sen för att lira igen gjorde då ny rogue på alliace sidan då.

Varför valde du att spela på spec och den klass du spelar just nu ? Kan du tänka dig att spela en annan klass eller spec om vi känner att det är bättre för guilden för tillfället ? spelar specen för att den gör bara allround dps i raid.

Berätta lite om dig själv :
byggare på 42 år som tycker det är rätt kul att raida tränar lite crossfit vid sidan om med och gillar ta en wisky o bärs med vänner.

Berätta om din Raid erfarenhet, om du inte har någon raid erfarenhet berätta för oss om andra spelupplevelser , vare sig det WoW eller andra spel :har raidat sen vanilla tiden var med hela tbc ,wotlk , och en del av cata .. raidade i alla även i hc mode.

Tala om för oss vad du letar efter i en guild och vad gjorde du bestämmer dig för att ansöka till The Family Legion :
först vill jag få chansen att få progressa i raid och att slutligen få se slutet i en raid instance i hc mode.

Om du var i någon annan guild / guilder innan du ansöker till oss , varför lämnade du ?
jag är i imba nu har varit raider innan här men kunde inte lira då dom i januari ändrade hockey träningen till onsdager och då misste jag min plats och nu när jag kan igen så har dom ingen plats för mej då dom merga med tors.

Archivments jag om det är något som imponerar då något som är svårare då är jag med men att gå in i gammla raider eller annat som övergearde imponerar inte då kan det vara.

Vi är inte en hardcore guild . Vilket innebär att vi inte har så höga krav närvaro och ställer IRL grejer först . Men detta leder till en större raid grupp. Helst vill vi ha en raid grupp på cirka 35 personer , vilket innebär att ibland människor måste stå över. För att göra den här mässan har vi ett rotationssystem som bygger på deltagande . En mer detaljerad förklaring av systemet kan hittas här . helt ok för mej

Om du har möjlighet att ge en skärmdump av din nuvarande raid UI och eventuella WoL loggar som visar din prestation , kan du göra det :har ingen bild just nu och ta den när jag inte är i raid är ingen hit så jag har mina debuff på mej sidan om min gubbe för att kunna se dom och deadlyboss är på och blinkar för mej och kör "Elvui" som Ui. har även ora3 intallerad.

Vänligen ge någon ytterligare information som du kan vara av intresse för oss och kan stödja din ansökan :
gillar att raida kommer vara klart nävarade men visst har jag irl saker med som kommer och går.
helt klart lung och sansad i raid och vent/team/raidcall eller vad det nu blir.
Mvh mr Toro

Bertus

Re: Rogue eller Hunter

Post by Bertus » 23 Apr 2014 22:30

Tack för applyn!

Flyttar den till officer-forum för diskussion. Atm tror jag hunter är mest intressant för oss!

Toromento
antispam: No
Square root of 4: 2

Post by Toromento » 25 Apr 2014 22:11

Kör på huntern då har dock då inget hc gear på han utan han ligger på 565 vilket duger på 230-250+ kdps iallafall hade ändå tänkt att gå hunter som main i nästa exp. då jag har sprungit runt som rogue innan i runt 4-5 år.

Bertus

Post by Bertus » 26 Apr 2014 13:06

Låter bra! :). Huntern accepterad för raider trial. Whispra någon officer för invite.

Locked