Character Name: Zizaroz
Level and Class: 85/Priest.
Preferred Talent Specification: Discipline / Holy.
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... z/advanced
Purpose of joining (social or raiding): Joinar för att raida.
What is your /played time and achievement points on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
23 days played på priesten, 3.2k~ AP, detta är dock en gammal alt jag börjar lira på igen på ett gammal account, mitt main acc sålde jag innan Cata för att jag var trött på hur enkelt wow blev... Men beroende som man är började man gibba igen. har en 85 piss gearad warlock också, knappt värt att nämna... Alla bra chars var som sagt på mitt gamla account.
Please tell us a little bit about yourself:
Heter Robin, bor i Skåne, helsingborg. Är 19 bast, jobbar som elektriker... tränar på gym och är sport intresserad, fotboll är en stor favorit sport, lirar dock inte längre... Följer bara PL osv!
Please tell us about your raiding experience (pre-TBC, TBC and WotLK), if you didn't raid then please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games:
Körde AQ 40, ZG, Naxx @ vanilla, clearat hela TBC/WOTLK Förutom Ulduar, hade ett break där, HM´s i ToC/Icc 25 är dock clearat. Nu i Cata har jag gjort hela BoT, Neffy kvar i BWD, inget i FL börja nyss lira igen... Men har läst på alla tacts och så, borde inte vara några problem. Att jag inte har BWD achieve beror på att jag tog ett uppbehåll pga att jag tog studenten i år, hade lite att fixa i skolan och så!
Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion
Jag vill börja raida hårt igen, få lite progress och se epics trilla in, sen träffa nytt folk och ha kul i guilden är alltid nice, Sitta på mumble och chilla , göra dailys tillsammans!
If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?
Varit i Paradise Lost, Lämnade pga att jag slutade spela.
Falasse numea, 60% av guilden drog för det blev problem med GM... så guilden dog ut helt efter wotlk
Är för tillfället i BloodLust, men vi raidar bara en gång i veckan och det är relativt inaktivt, tycker det är tråkigt och vill ha något mer aktivt. Så ge det här en chans!
What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content?
Jag själv har alltid varit en achievement whore, hade 9.6k på min main men nu när man kör på en alt känns det rätt tungt att jobba upp det igen, men blir väl det sen när man är full gearad och så, tycker det är kul att köra gamla raids också för nostalgins skull
We are mainly a swedish guild, a few exceptions though. This means the language used in guildchat and ventrilo tends to be swedish. Ofcourse we all know and can speak english, but question is would it be a problem for you with a large part of conversations being in swedish:[/b]
Är svensk så det är ju inga problem, har bra Engelska också!
Please give any further information which you may be of interest to us and may support your application:
Är en positiv kille, kommer alltid i tid för raids, tar alltid med flasks/food... Inga sura miner för wipes, practise leads to perfection! Hoppas på en trevlig tid i guilden med mycke progress :]
Zizaroz - Disc/holy priest Application
Re: Zizaroz - Disc/holy priest Application
Approved for trial. Whisper an officer for more information and invite.
Vilket är laget i PL?
Skit i vad KG säger han håller på fel lag.
Låt dig aldrig luras av vad guldifvar säger!