Dogmatica - Restodruid ansökan

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Dogmatica
antispam: No
Square root of 4: 2

Re: Dogmatica - Restodruid ansökan

Post by Dogmatica » 23 Jan 2012 19:41

"Jag föredrar själv att skita i Gift of the Earthmother med tanke på att man alltid ska försöka sustaina Lifebloom, och Rejuvenation buffen är ju nice ibland, men ger inte så jätte mycket healing överlag. Kör mera regrowth crit orienterad healing, med 3 poäng på Nature's Bounty och Living Seed."
Körde samma innan men har märkt att jag använder lifebloom-expire:n som en snabb nödlösning när tanks går lågt och living seed har inte kännts värt att specca på för min del sen cata släpptes, den har inte samma inverkan som den hade i WotLK IMHO iaf. Så använder Lifebloom när den timas rätt som en sorts living-seed ersättare istället ^^ har vant mig vid det och det funkar för min del :) Självklart så är jag där DIREKT den expirat och lägger upp en ny (mana and all that, yah heard).

Btw måste säga att detta spammandet är en riktigt jävla ego-boost så snälla för min skull, keep it up :$ haha just kidding
There´s not alot of words in the english language with the versatility of the word fuck, so use it loudly, use it proudly. Use it more in your everyday vocabulary, it will define the quality of your character emediately.

Blandras

Post by Blandras » 23 Jan 2012 20:09

Dogmatica wrote:"Jag föredrar själv att skita i Gift of the Earthmother med tanke på att man alltid ska försöka sustaina Lifebloom, och Rejuvenation buffen är ju nice ibland, men ger inte så jätte mycket healing överlag. Kör mera regrowth crit orienterad healing, med 3 poäng på Nature's Bounty och Living Seed."
Körde samma innan men har märkt att jag använder lifebloom-expire:n som en snabb nödlösning när tanks går lågt och living seed har inte kännts värt att specca på för min del sen cata släpptes, den har inte samma inverkan som den hade i WotLK IMHO iaf. Så använder Lifebloom när den timas rätt som en sorts living-seed ersättare istället ^^ har vant mig vid det och det funkar för min del :) Självklart så är jag där DIREKT den expirat och lägger upp en ny (mana and all that, yah heard).

Btw måste säga att detta spammandet är en riktigt jävla ego-boost så snälla för min skull, keep it up :$ haha just kidding
japp ja förstår, som ja sa, man lirar ju på olika sätt, och det som funkar bäst för en själv kanske inte funkar för andra :) . sen beror de ju på om man är tank healer under fights och så där .

Swingaren

Post by Swingaren » 23 Jan 2012 20:18

Dogmatica wrote:Btw måste säga att detta spammandet är en riktigt jävla ego-boost så snälla för min skull, keep it up :$ haha just kidding
Håll flabben o farma fiskar åt oss!
[22:16] <[Tele2]fluffy> var hittar man subtitles för porrfilmer?

Dogmatica

Post by Dogmatica » 23 Jan 2012 21:33

Hahaha, jaja (nere på jorden igen nu antar jag *okey-face*)! off-topic fråga btw, hur mycket går epicgemsen för ungefär på er server? ^^
There´s not alot of words in the english language with the versatility of the word fuck, so use it loudly, use it proudly. Use it more in your everyday vocabulary, it will define the quality of your character emediately.

Kghammar

Post by Kghammar » 24 Jan 2012 00:42

Beror givetvis på, men det är några laxar. Betydligt dyrare än vad du har. Så plocka med dig lite :PPppPppp

Dogmatica

Post by Dogmatica » 24 Jan 2012 06:20

Dem renfärgade ligger väl på ungefär 2.5-3.5k här också. man brukar kunna komma undan på typ 2k med dem om man hittar bra tradespamms, blandade färgerna ligger på 1.5-2k ungefär. Det måste väl vara ungefär samma? men blirre så att jag får trial så kommer jag självklart köpa guld innan jag miggar och handla upp AH så att säga hehe och sen migga ^^ ärre något item som någon tycker är för dyrt på shattered hand som man kanske ska kolla in sig på under tiden också? ^^

Bertus

Post by Bertus » 24 Jan 2012 08:28

Jag har tyvärr jävligt dålig koll på AH atm. Känns som där är brist på jävligt mycket dock, så tror de mesta "vardagliga" AH-grejerna säljer bra (blommor/fiskar/läderenchants/enchantmats). Men nån med mer AH-öga kanske kan ge ett bättre svar.

Dogmatica

Post by Dogmatica » 24 Jan 2012 11:05

FYI så får jag pengar från csn imorgon så är ledig denna resetten om ni bestämmer er för att ta emot mig :) (tänkte så slipper ni oroa er för det under tiden som ni bestämmer er)

Bertus

Post by Bertus » 24 Jan 2012 11:17

Det vi diskuterar atm är hur mycket speltid vi kommer kunna ge dig. Känns tråkigt om du flyttar och sen visar de sig att healerplatserna fylls ändå. Så vi diskuterar våran healer-situation atm.

En svar på applyen borde rimligtvis komma så fort vi har diskuterat klart det. Gissar 1-2 dagar.

Dogmatica

Post by Dogmatica » 24 Jan 2012 11:49

Aah ok ^^ Förstår att ni vill ge alla spelare i guilden så mycket tid som ni kan ge dem, saken är den att jag innan har haft problem att balansera pluggtid/speltid så all speltid ni ger mig (oavsett hur lite det eventuellt blir/eller mycket det eventuellt blir) är uppskattad :) får jag vara med 2/3 raids i veckan, kanon ^^ får jag inte det, så hejar jag på att ni andra tar bossar och progressar. What ever will be will be :)

Locked