Druid

Want to join our ranks. Tell us a bit about yourself, and you just might be invited.
Locked
Enjou
antispam: No
Square root of 4: 2

Druid

Post by Enjou » 23 May 2013 23:07

Character Name:Enjis
Level and Class: bara 20
Preferred Talent Specification: kör den specen som behöfs för guilden
Armory Link:
Purpose of joining (social or raiding): älskar att raida.

What is your /played time and achievement points on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
Enjou trol mage på bloodscalp
Hjalmina Human paladin Hellscream

Please tell us a little bit about yourself:

finns inte så mycket att säga utan att jag ger 100% i rading

Please tell us about your raiding experience (pre-TBC, TBC and WotLK), if you didn't raid then please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games: raidade inte spesielt i wotlk utom lite då och då med random grupper börgade med guildrading i catta på hellscream full HC DS sen radat i MOP på min mage utom det har ja kört nästan alla stora MMORPGS som finns men ingen har spesielt bra raid system för mig utom wow

Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:

progres i rading e det jag siktar på

If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?

var tvungen att skaffa ny dator och kunde inte göra det på några månader och under den tiden fick dom en ny mage som replasade mig så byttade server

What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content? alltid kul med gammla raids

We are not a hardcore guild. Which means we do not have as strict attendance requirements and sets IRL stuff first. However this leads to a bigger raid group. Ideally we want a raid group of about 15 people, which means sometimes people have to sit out. To make this fair we have a rotation system based on attendance. A more detailed explanation of the system can be found here. Is a signup system like this acceptable by you?

klart det e annars skulle ja inte sökt hit

We are mainly a swedish guild, a few exceptions though. This means the language used in guildchat and ventrilo tends to be swedish. Ofcourse we all know and can speak english, but question is would it be a problem for you with a large part of conversations being in swedish:

e skåning så blir nog inget problem

litenocharg
antispam: No
Square root of 4: 2

Re: Druid

Post by litenocharg » 24 May 2013 21:25

Är inte imponerad tbh, jag anser vill man i en guild så lägger man mer än 30 sekunder på sin apply.
Life is a bitch and so are you

Bertus

Re: Druid

Post by Bertus » 24 May 2013 21:50

Jo Agree, vi kommer inte acceptera denna apply. Din apply är väldigt tunn och intetsägande. Precis som litenocharg säger, så får man göra ett försök till göra ett gott intryck och berätta lite vem man är om man söker till en guild.

Angående raidspot, så är det vi söker en healer(resto druid) som kan gå rätt in i T15 och raida med oss. För social spot får du väldigt gärna göra ett nytt försök att skriva mer om dig själv och berätta varför du skulle vilja gå med i just våran guild.

/Bertius

Locked