Character Name: Lienjen
Level and Class:90 Hunter
Preferred Talent Specification:Beast
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/o ... jen/simple
Purpose of joining (social or raiding):Raiding
What is your /played time and achievement points on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
Då detta är mitt andra ACC så kan ja säja speltiden är på tok för mycket har spelat alla classer sedan vanilla tiden på första kontor hade ja den gamla FM titeln på min pally sedan var ja med på server first med min lock på TBC tiden på grulls och maggy och illidan och en massa annant
Please tell us a little bit about yourself: ja vad ska man säja en gammal gubbe på 36 som är utbildad till grävmaskenist men som älskar lira online som ja gjort sedan tidigt 90tal
Please tell us about your raiding experience (pre-TBC, TBC and WotLK), if you didn't raid then please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games: Vanilla pvp till FM plus alla gamla goa raider / TBC raida allt med server first på flera raider där / Wotlk urk mindra kul men raida icc ToC så all som var kul typ /cata raidade ja inte mycket hade inte tid helt enkelt / panda inte med guild bara allt som LFR har att erbjuda
Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:Att komma igång med raida igen och den sociala biten i en bra guild och lära känna lite nytt folk är alltid kul
If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave? Bara social guild jag och ett par RL polare har ihop
What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content? gillar allt som har med rading att göra och gamla raids för achiv e alltid kul med guild polare
We are not a hardcore guild. Which means we do not have as strict attendance requirements and sets IRL stuff first. However this leads to a bigger raid group. Ideally we want a raid group of about 15 people, which means sometimes people have to sit out. To make this fair we have a rotation system based on attendance. A more detailed explanation of the system can be found here. Is a signup system like this acceptable by you?yep
We are mainly a swedish guild, a few exceptions though. This means the language used in guildchat and ventrilo tends to be swedish. Ofcourse we all know and can speak english, but question is would it be a problem for you with a large part of conversations being in swedish: sv eller eng spelar inte roll för mej
Please give any further information which you may be of interest to us and may support your application:Är inte rädd för prata på vent Ts3 har min egen Ts3 med om de skulle behövas txe och är inte de minsta rädd för konstruktiv kritk när de gäller min class för att förbättra den.
Lienjen - Hunter Beast
Re: Lienjen - Hunter Beast
Tack för applyn. Just nu är det ganska mycket folk i vår raidgrupp (17 pers på 10 platser), men jag flyttar den till officer forum för diskussion.
ok tackar för det håller tummarna
Hej! Vi har tyvärr inte plats för tillfället i vår raidgrupp.
Lycka till i ditt guildsökande!
Lycka till i ditt guildsökande!