Character Name: Endrion
Level and Class: 90 Mage
Preferred Talent Specification: Frost (med lite fire)
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... ion/simple
Purpose of joining (social or raiding): Jag är nog mer en socialare tror jag testade raiding och kom på att det var för mycket stress för mej eller ja blev utskälld så fort jag dog så tröttnade nu driver ja bara farmar lite då och då
What is your /played time on your main character and any significant alts or previous main characters (please give the names and server of any significant alts or previous mains as well)?
jag kör på grim på min mage eller på min Belf Monk 90 på Nordrassil
Why did you choose to play the spec and the class you currently playing? Would you consider to play another class or spec if we feel this is better for the guild of the time being?
jag är väl en av dom få som fortfarande gillar och lvla men munk och mage och druid är nog dom klasser ja gillar spela mest eller ja shaman med för healing i pvp aldrig testat shaman i pve där har ja druiden
Please tell us a little bit about yourself:
vad ska man säga jag är 32 singel pensionär och humorn är väl pervers ironisk sarkastisk och after midnight ibland. tar livet som det kommer och ibland kan man njuta av det med jag skriver på min fritid på en bok som ja jobbat med i lite över 2 år nu och det är 23 delar planerade sova äta spela wow och minecraft är min dag istort sett finns alltid tillgänglig på skype skadat nacke knä rygg och öron och två andra saker (lite väl personliga för att nämnas här) så tja data nörd blev man istället hahahaha
Please tell us about your raiding experience , if you don't have any raid experience please tell us about any other gaming experiences, be it WoW or other games: raidade i alla expansioner lite till och från vet hur dom fungerar ja brukar mest vara en sån där stand in nisse gjort normal på min mage men inte heroic tror inte heroic är min grej tror nog ja är för dum för det
Please tell us what you look for in a guild and what made you decide to apply to The Family Legion:
jag frågade i trade fick er rekomenderade så tänkte ja testar iaf första gången jag ansöker på en hemsida Horomento var den jag pratade med från erat guild en väldigt trevlig hunter, jag söker ett hem med trevliga och sociala människor som man kan skratta och ha kul med när wod kommer så blir ally sidan min main och min mage kommer i fokus igen nu är den å 85 procent focus andra är på min munk. så tänkte jag försöker med er om ni är lika trevliga som Horo va så är nog detta ett bra hem
If you were in any other guild/guilds before applying to us, why did you leave?
guild kommer guild går ja blev inactive ett tag så när ja kommer tillbaka kände ja ingen i guildet så ja lämnade tyvärr så kommer jag inte ihåg guildnamnet för det var längesen ja har gått guildlös ett bra tag :/
What is your view on progress raiding, raiding for achievements and raiding old content?
älskar achivments och gamla raids försöker samla på mej så många som möjligt, nyaste ja jobbar på är att ja maxat ut min cooking i pandaria i alla grenar till exemple
We are not a hardcore guild. Which means we do not have as strict attendance requirements and sets IRL stuff first. However this leads to a bigger raid group. Ideally we want a raid group of about 35 people, which means sometimes people have to sit out. To make this fair we have a rotation system based on attendance. A more detailed explanation of the system can be found here. Is a signup system like this acceptable by you?
om ni någon gång kanske behöver mej fråga bara ja tänker inte tjatta om en plats då ja ansöker som social men om ja behövs för flex eller KANSKE normal så kan ja nog hjälpa till om ni verkligen inte har någon annan som kan komma
If you have the possibility to provide a screenshot of your current raid UI and any WoL logs showing your performance, please do so: det har ja tyvärr inte för det var så längesen
Please give any further information which you may be of interest to us and may support your application:
finns väl inte så mycket mer att säga jag är en liten arbets myra gillar att farma och få mina mål i wow moutns achivments pets och proffesions och så vidare. har lite olika 90s ja kör på grimbatol har två utmaxade engis till exemple men ja är så dålig på och skriva om mej själv roligare skriva noveller och böcker ja ja jag har försökt nu iaf hoppas att ja kan få gå med hos er
jag heter Vince och är från Skövde btw
[ACCEPTED] Endrion 90 Mage
Re: Endrion 90 Mage
Hej, tack för applyn.
Flyttar till officer forum för diskussion.
Flyttar till officer forum för diskussion.
tänkte bara fråga hur det går om ni har röstat än har inte hört något
Tjena,
Du får gärna komma in som social om du vill. Vi är dock först och främst en raiding guild, så därför är vi inte säkra pure socials kommer att trivas så bra i vår guild som de kanske göra i de guilder som fokuserar mer på de sociala.
Men känner du att du tror vi är vad du söker få, så kan du få en invite för social spot.
Du får gärna komma in som social om du vill. Vi är dock först och främst en raiding guild, så därför är vi inte säkra pure socials kommer att trivas så bra i vår guild som de kanske göra i de guilder som fokuserar mer på de sociala.
Men känner du att du tror vi är vad du söker få, så kan du få en invite för social spot.
tack vem pratar jag med för att få en invite ?